Strach obchodníků - tabu, které firmy stojí miliony!

Víte, co skutečně brzdí výkon vašeho obchodního týmu? Není to nedostatek obchodních dovedností nebo motivace.

Je to strach.

Jako obchodní ředitel/ka si možná neuvědomujete, že i vaši nejlepší obchodníci mohou čelit vnitřním obavám.

NEJSTE SAMI!

Zažil jsem si to na vlastní kůži - jak v roli obchodníka, tak jako obchodní ředitel. Za 20 let v obchodě se mě nikdo nikdy nezeptal, jestli se něčeho bojím. Naštěstí jsem se svým strachem začal pracovat sám.

BYLO TO NEJLEPŠÍ ROZHODNUTÍ, KTERÉ JSEM VE SVÉ KARIÉŘE UDĚLAL

Možná jste přesvědčeni, že se obchodníci nebojí. Možná tomu "jenom" nevěnujete pozornost, protože vám to nepřijde důležité.

A nebo byste chtěli, ale nevíte, jak na to. 

Tady je řešení

CELODENNÍ PROŽITKOVÝ WORKSHOP

,,JAK PŘEKONAT SVŮJ STRACH Z TELEFONOVÁNÍ, SCHŮZEK, PREZENTACÍ, VEŘEJNÉHO VYSTUPOVÁNÍ A ZLEPŠIT PRODEJNÍ VÝSLEDKY"

Víte, co se stalo, když jsem s obchodníky začal pracovat s jejich strachem?

  • došlo ke zlepšení prodejních výsledků
  • snížila se míra prokrastinace
  • zvýšila se míra motivace
  • zlepšila se nálada v týmu

Jsou prostě momenty, kdy pouhé školení obchodních dovedností zkrátka nestačí.
A to je ten důvod, proč jsem založil vzdělávací projekt a pro obchodní týmy vytvořil celodenní, intenzivní, prožitkový workshop.

 Co skutečně obchodníkům brání v dosažení lepších výsledků?

  • Paralyzující strach z odmítnutí, selhání a srovnávání se
  • Obavy z cold callingu či telefonování klíčovým klientům
  • Nízké sebevědomí při důležitých schůzkách a veřejných prezentacích

Co získá váš tým díky workshopu?

  • Zlepšení prodejních výsledků
  • Praktické techniky pro zvládání strachu v reálných situacích
  • Zvýšení sebedůvěry a odhodlanost řešit náročné situace
  • Posílení psychické odolnosti a vnitřní motivace
  • Větší entuziasmus

Žádná nudná přednáška

Vaši obchodníci zažijí den plný prožitků, uvědomění "aha" momentů a z workshopu si odnesou funkční techniky a metody, které mohou ihned aplikovat v praxi.

A proč se mnou?

Jmenuji se Jirka Souček

Autor projektu a lektor

S obchodníky si velmi dobře rozumím. Jsem jedním z nich. Umím se do nich vcítit. Vím, co prožívají, když je paralyzuje strach a neví, co s tím. 

Jak s oblibou říkám:

„Jakmile vás paralyzuje strach, obchodní dovednosti jdou stranou."

20 let se věnuji prodeji a vědomé práci se strachem. To mi umožnilo vyvinout unikátní, celistvý přístup k obchodnické práci. Propojuji byznysové know-how s ověřenými terapeutickými technikami.

Jsem praktik. Vše, co učím, používám v praxi.

Umět pracovat se svým strachem je jako položit základní desku, na které pak teprve můžete začít stavět.

Ve své práci využívám mnoho ověřených metod, jako jsou např. konstelační techniky, prvky z regresní terapie, vizualizace, hraní rolí, řízený průchod strachem, vedenou meditaci a mnoho dalších.

Na workshopu se mnou spolupracují špičkové lektorky:

Daniela Šedivá, PhDr.

Daniela je koučka a psycholožka s více než 15 lety praxe v oblasti lidských zdrojů v mezinárodních společnostech. Již od svých 17 let jí fascinují lidské příběhy a to, co lidi opravdu od základu formuje. Vždy jí zajímala odpověď na otázku, proč jsou někteří lidé ve svém životě úspěšní a jiní ne. Tuto záhadu odhaluje při své práci, kdy pomáhá lidem vidět a pochopit základní principy, které ovlivňují jejich život, a uvědomit si je ve vlastním životě, aby si je zpracovali a získali nad nimi kontrolu.

Vystudovala psychologii na Univerzitě Karlově a následně získala certifikaci ICF. Aby si dále rozšířila své znalosti a dovednosti, absolvovala úspěšně náročné 3leté studium americké školy Strategického intervenčního koučování Tonyho Robbinse a Cloe Madanes.

Její zkušenosti z oblasti psychologie, koučinku a HR jí umožňují nabídnout klientům unikátní a komplexní přístup, který jim pomůže odhalit jejich skrytý potenciál a překonat překážky na cestě k úspěchu.

Věří, že každý člověk má v sobě sílu změnit svůj život k lepšímu, a těší jí, když může být součástí takovýchto transformační cest. Je přesvědčena, že workshop přinese účastníkům výjimečný zážitek a cenné poznatky, které jim pomohou nejen v profesním, ale i osobním životě.

Ivon Harčarová 

Ivon je úspěšná slovenská podnikatelka, designérka a světoběžnice, která se po letech strávených v zahraničí usadila v Praze. Během 15 let působila na různých obchodních pozicích, ať už jako sales manager nebo Business Development Manager. Rozjížděla startupy a prodávala vše od přírodní kosmetiky přes umění až po služby na klíč. Tím to vše ale rozhodně nekončí – spíš naopak, během toho se Ivon teprve rozjížděla.

Obchod pak totiž částečně pověsila na hřebík, protože ve firmách, kde působila objevila zajímavé vzorce, které firmy stály nejen peníze, ale často taky pověst, nebo doslova “život”. Založila vlastní značku dámského oblečení BeWitch Design, které si mimo jiné všimnul i slovenský Forbes. Dnes se ale (díky bohu) již nevěnuje pouze ženám – již léta mentoruje taky muže, zkušené podnikatele i začínající startupy a to samostatně, nebo třeba ve spolupráci s Britsko-českou obchodní komorou a mezinárodní platformou Femme Palette.

Vše co Ivona předává dál, čerpá z vlastních bohatých zkušeností. Ivon ale není jen obyčejný mentor. Jak sama říká “ráda jde ke kořenům věci”. Zvládnete tak odstranit příčinu, která vás brzdí – ať už je jakákoliv! Na workshopech nebo sezeních se vám pak otevřou často zcela nové možnosti a směry, nad kterými vás ani nenapadlo přemýšlet.

Monika Kuklíková

Monika Kuklíková je koučka osobního rozvoje, leadershipu a emoční inteligence, mentorka pro podnikatele a leadery. Využívá své letité zkušenosti z vysoké manažerské pozice, kde vedla tým 200 lidí v ČR a SR.

Emoční inteligenci vnímá jako hlavní pilíř úspěchu v komunikaci, leadershipu i prodeji. „Pokud si neumíme poradit s našimi emocemi a reagovat na emoce druhých, vědomosti na základě IQ nebudou mít v životě ani businessu takovou váhu. Lidé si dlouhodobě pamatují, jak se s námi cítili, nikoliv co za informaci jsme říkali.“

Svoji koučovací praxi vede od roku 2020 a jejím vedením prošlo přes 900 klientů osobně i on-line.

Pro firmy pořádá živé workshopy a pomáhá jim nastavovat efektivní interní fungování a procesy. Klienti ji vyhledávají pro její praktické vedení, myšlení v souvislostech, empatii a profesionalitu. Mezi Moničiny největší klienty patří Česká spořitelna.


Detaily workshopu

Jednodenní prožitkový workshop přímo ve vaší firmě

Určeno pro maximálně 8 účastníků

Interaktivní cvičení, do kterého se zapojí úplně všichni

Okamžitě použitelné tipy a postupy

Zaváděcí cena workshopu:

55 000 Kč + DPH

Za tuto cenu získáte

Jednodenní prožitkový workshop PŘÍMO VE VAŠÍ FIRMĚ

Odborný přístup zkušených lektorů

Hluboký vhled do mechanismu strachu a jeho vlivu na výkon

Účinné techniky, jak strach rozpoznat, přijmout a transformovat

Know-how, jak se strachem pracovat v momentech, kdy vás paralyzuje

Praktická cvičení pro zvládání náročných prodejních situací vč. doprovodných materiálů

Investice do tohoto workshopu se vám vyplatí. Nejenže podpoříte osobní i profesní rozvoj vašich obchodníků, ale také přispějete k celkovému růstu vaší firmy.

Nenechte své obchodníky bojovat s nejistotou sami a dejte jim nástroje, které potřebují k tomu, aby se zlepšovali. Udělejte první krok k vytvoření týmu, který bude hnacím motorem vašeho byznysu.

Potřebujete se mě ještě na něco zeptat?

Domluvte si se mnou 15minutovou konzultaci zdarma. Chápu, že jde o neobvyklou službu, a proto vnímám tuto konzultaci jako velmi potřebnou. Osobně vám zodpovím všechny důležité otázky, abyste si mohli být jisti, že se rozhodujete správně.

Můžete se také podívat na podcast, kde o celém projektu barvitě hovořím 🙂

Reference

Aneb co o mně říkají ostatní

Na Jiřím je znát jeho profesní seniorita a obchodní zkušenosti. Uměl se nejen vcítit do našich klientských potřeb (což u firmy naší velikosti a komplexnosti není vždy úplně jednoduché), navrhnout optimální cestu, ale především naslouchal tomu, co nás v Cemex trápilo. To mne na Jiřím oslovilo nejvíce. Je to člověk vzbuzující přirozenou důvěru a spolupráce s ním byla vždy vysoce profesionální a na partnerské úrovni.
Lenka Pávová o JirkoviJednatelka a personální ředitelka Cemex.
S Jiřím jsem se setkala během doby, kdy vedl obchodní tým v technologickém startupu. Během našich setkání byl vždy profesionální a nesmírně trpělivý. Velmi si cením jeho ochoty naslouchat, odpovídat na naše specifické otázky a aktivně hledat možnosti řešení. Jiřího osobnost u nás zanechala pozitivní dojem. Čím mě velmi překvapil, jak silný ale nenásilný tah na bránu má. Vnímám ho jako zkušeného a kompetentního obchodníka, který si dokáže získat důvěru svých klientů.
Ludmila PolmováHOFMANN WIZARD, HR business partner
Všechna jednání s Jiřím byla na velmi profesionální úrovni. Je to člověk, který ví, co dělá. Celá spolupráce byla vedena v přátelském duchu, zároveň však velmi odborně. Jiří nám odpověděl na všechny dotazy, které jsme k řešenému tématu měli. Sedli jsme si i po lidské stránce a nebyl tak pro nás problém se bavit o čemkoli. Jiřího velmi doporučujeme a těšíme se na další spolupráci.
Bc. Adrien JungaCountry Life
S Jirkou jsem se seznámila na akcích našich společných dodavatelů. Vždy na mě působil velmi příjemným a profesionálním dojmem. V rámci přednášek mluvil přímo k věci, což v dnešní době na rozdíl od zdlouhavých a teoretických prezentací oceňuji
Pavla DvořákováCEO Verdicto

Často kladené dotazy

Jak si můžu být jistý, že tento workshop bude pro mé obchodníky skutečně přínosný?

Chápu vaše obavy. Workshop vychází z mých 20letých reálných zkušeností v obchodním a terapeutickém prostředí. Nejde o teoretické poznatky, ale o ověřené postupy, které pomohly nejednomu obchodníkovi překonat strach. Každý blok workshopu je pečlivě sestaven tak, aby účastníci získali maximum prakticky využitelných postupů.

Pro kolik lidí je workshop určen?

Workshop je koncipován pro maximálně 8 účastníků. Tento počet jsem zvolil velmi pečlivě a cíleně, abychom zajistili nejvyšší možnou kvalitu a přínos pro každého zúčastněného. Při větším počtu lidí by hrozilo, že se nedostane na individuální potřeby a otázky jednotlivců, a tím by se snížila efektivita celého workshopu. Mým cílem je, aby každý obchodník odcházel s pocitem, že dostal maximum pozornosti, prostoru a nástrojů pro svoji další cestu. S 8 účastníky můžeme pracovat více intenzívně a přizpůsobit program dynamice skupiny. Je pro mne prioritou udržet vysoký standard workshopů, a proto ctím toto omezení počtu účastníků. 

Zároveň vás chci ujistit, že pokud máte zájem proškolit větší tým, rád pro vás připravím sérii workshopů tak, aby se dostalo na každého a nikdo nepřišel zkrátka. 

Není cena workshopu přece jen příliš vysoká?

Rozumím, že cena může být důležitým faktorem při rozhodování. Věřte ale, že hodnota, kterou workshop přinese vašim obchodníkům a vaší firmě, mnohonásobně převyšuje jeho cenu. Investujete do dlouhodobého rozvoje a růstu vašeho týmu. Podobné workshopy se na trhu pohybují okolo 80 000 Kč i více. V zahraničí je cena ještě vyšší.

I naše cena bude časem vyšší. V tuto chvíli je prozatím 55 000 Kč, abychom dali šanci co nejvíce firmám. 

Jak poznám, že se u mých obchodníků něco změnilo?

Změny po absolvování workshopu mohou být zpočátku subtilní, ale o to silnější. Můžete očekávat, že vaši obchodníci budou vystupovat sebevědoměji, budou si více věřit v náročných situacích a lépe zvládat odmítnutí. To se projeví na jejich výsledcích, ale i na atmosféře v týmu. Budou méně ve stresu, více motivovaní a odhodlaní překonávat překážky, které je doposud limitovaly. 

Doporučuji s obchodníky průběžně mluvit o jejich pokrocích a podporovat je v dalším rozvoji. Věřím, že velmi brzy uvidíte hmatatelné výsledky v jejich výkonech i spokojenosti. Je však třeba mít na paměti, že změna chce svůj čas a práce se strachem určitě nepatří do škatulky "jednou a dost". Je to kontinuální proces, který však při správném uchopení přináší úžasné výsledky.

Co když moji obchodníci nebudou chtít na workshop jít?

Je přirozené, že někteří obchodníci mohou mít počáteční obavy nebo rezistenci vůči tréninku. Často je to právě strach, který je brzdí. Moje zkušenost ukazuje, že když obchodníci pochopí, jak moc jim může workshop pomoci v jejich práci i osobním životě, jejich postoj se změní. DoporučujI s obchodníky otevřeně mluvit o přínosech workshopu a dát jim prostor vyjádřit své obavy. 

Uvidíte, že když pochopí, že jde především o jejich růst, budou motivováni se zúčastnit. V případě zájmu je v ceně workshopu i "slaďovací" 30 min. online call s vaším týmem, kde se v krátkosti seznámíme, zodpovíme všechny dotazy a nastíníme program workshopu.

Nebude jeden den málo na to, aby si obchodníci osvojili nové dovednosti?

Den je sice krátká doba, ale když je program intenzivní a dobře sestavený, svůj efekt vždycky přinese. Workshop je koncipován tak, aby za jeden den předal účastníkům esenci nejdůležitějších nástrojů pro práci se strachem. Zároveň obchodníky vybavíme konkrétními technikami pro samostatnou práci, aby mohli ve svém rozvoji pokračovat i po skončení workshopu. 

Často stačí silný impulz a změna perspektivy, aby se věci daly do pohybu. A přesně to workshop nabízí - startovací bod pro trvalou změnu. Samozřejmě, pokud bude žádoucí se některým tématům po absolvování workshopu věnovat s vaším týmem i nadále, jsem otevřen k vytvoření pokračovacího workshopu na míru.

Otázka za 55 000 Kč

Co by se stalo, kdyby díky tomuto workshopu každý člen vašeho týmu uzavřel o 1 zakázku měsíčně více?

 Co by to znamenalo v číslech ročně? Zaplatil by se vám tento workshop, jehož cena je prozatím 55 000 Kč + DPH? Někdy stačí udělat pár kroků, aby se začaly dít zásadní změny.

A to platí i při vědomé práci se strachem. 

Tak co myslíte, zkusíme to?

 

Potřebujete pomoc s objednávkou? Máte nějakou otázku?

Napište mi na:

jirka@jirkasoucek.cz